Dag 9.My believes

Jag tror lite på karman men inte på gud jag tror på att grönt är bra för själen och musik också och att man kan kissa åt nån annan som är för lat för att gå själv. Jag tror på att resa gör en större och att man ibland blir en för stor fisk för sin skål. Jag tror att man blir smartare för varje bok man läser ovasett vad den handlar om och jag tror att det är inte hur man har det utan hur man tar det. Jag tror att ekonomer är perversa och att om det alltid var varmt skulle allting gå lättare.

I Sydney på museumet valde jag önskearmbandet med texten "I wish summer would last forever"
Ett halvår där ett halvår här så skulle den önskningen av biff.
Val. Dessa val. wattafack.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0