Lets do It

Inatt hörrni hade jag värsta inceptiondrömmen. Drömde att jag drömde och väckte mej själv o trodde jag var vaken men drömde fortfarande. Ni fattar. Fattar ni? Jävligt läskit var det iallafall.
Min downperiod förra veckan tog slut ganska fort och nu känns livet rätt gött igen.
I fredas kom Jeppe och höll mej sällis med massa prat och vin och det var alldeles för länge sen vi hänge själva, det kände jag det.
På lördagen kom Annso, Storebror och Stefan och vi gick till olearys o käkade och drack bärs och sen gick hjärtat till jobbet och vi gick hem och blev fulla och sen gick vi på Flying, och Flying var precis som Flying var förut. Bra musik, och spontandans och Annso totalt ägde dansgolvet.
Sen igår blev det ju dags för min och hjärtats date, vi som knappt setts de senaste 4 dagarna och det var välbehövligt och nykärigt och vi gick ut i vårvädret på promenad och sen lagade han indisk mat.
Typ bästa söndan på jävligt länge. Är såhär nykärs-glad och tänker att det här med att hjärtat jobbar lite då o då kanske inte är så jävla illa ändå.
Och det firar jag med Rockabillytema på kontoret.


Nu kör vi måndag mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0