En stor dag

Den här dagen har varit grym. Stor. Gigantisk.

1. Idag gjorde jag min första 100 % egengjorda gaddning, från scratch, helt själv.
Jag ritade, gjorde stecil, friritade direkt på huden och Emma (chefen) gav mig nålen och lämnade studion och mina händer skakade inte och jag hade tid och var lugn och lärde känna nålen mycket bättre än de små snuttarna jag gjort innan. Jobbade på i ungefär 2 timmar och är mycket nöjd med resultatet. Linjerna blev raka och fina, jag gick på känsla, vågade massor och Emma var lite stolt tror jag!
Nu är jag hemma, superlycklig och trött.
Jag är på väg. På riktigt. Jag är på väg mot min dröm.

2. Hjärtat har provjobb på Hardrock på fredag. Jag vet och han vet att han kommer glänsa, så förhoppningsvis glänser han så mycket att han får börja jobba fort.

3. När jag kom hem helt flåsig efter att ha sprungit upp alla trappor till mitt hus av längtan till hjärtat, mötte han mig i hallen med en stor kram, hjälpte mig att få av mig ytterkläderna och ställde fram nylagad spagetti och köttfärssås. KÄRLEK.


Sådär. Det var min bra dag.
vad tycker ni?






Kommentarer
Postat av: Anna H

Du är så duktig! puss

2012-01-25 @ 22:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0