Happy namesday!

Jag hade namnsdag i torsdags. Hjärtat hade aldrig hört talas om namesdays, så jag berättade precis som det är (borde vara) att det är en jätteviktig dag som man firar massor!
Under pubkvällen med Jeppe kunde hjärtat knappt hålla sig och bubbelfnissade; I have got something for your namesday! At home!
Och när jag kom hem stod en bukett med stora fina rosor på bordet.

Hjärtat tyckte att det här med namesdays var helfestligt, tillochmed när jag berättade sen att man kanske inte firar sådär jättemycket som jag hade sagt, och han tyckte att vi skulle fira lönedagar med paydaysgifts.


Jag klagar inte!


Kommentarer
Postat av: Anna H

mysigt! Jag tycker synd om dig by the way och hoppas att du är bättre nu!

2012-01-10 @ 20:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0