Måndagmorgon

Fan asså va jag hatar att vara pank. Så fruktansvärt jävla trist är det. Dom sista pengarna gick ifs åt till bra saker. I torsdags var vi på Sejdeln och drack gigantiska öl med Jeppe och raglade hem efter mycket skratt.
Sen hade vi hederligt svenskt myspys med tacos och film och igår var vi på Universeum och hjärtat kände sig som hemma i regnskogen och sen bar han mig på ryggen hela vägen hem för jag hade skoskav. 
På kvällen åt vi semla och hemgjord chokladmousse och kollade på Waynes world.

Och nu en ny måndag, med socialtjänstjobb och kalla fötter eftersom jag glömde mina skor i studion i torsdags efter att jag fick jag tatuera 2 hjärtan på en handled. Jag har aldrig gjort linjer innan så tyvärr gick min nervositet ut i händerna och jag skakade så mycket att det blev väldigt svårt. Emma sa att hennes första linjetatuering blev mycket värre än min, och så hemsk blev den inte, så jag är riktigt nöjd.

En pank vecka följer alltså. Skittrist. Ge mej pengar nuuuuuuu
Dock blir torsdag bra för då tar jag med mig hjärtat till studion för då ska Emma börja på min sleeve och jag behöver moraliskt stöd. Sen på fredag tar vi tåget till storebrors hus.

Det är skönt nu, det lugnet som har infunnit sig. Att paniken är borta och jag vet att han kommer vara här nu. Nu kan jag bara njuta förfullt över att ha honom nära och brevid mig, han som tycker att jag alltid är bäst och skrattar när jag lyckas krossa fönsterrutan i köket av ren klumpighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0