Nytt år

Nån sa att nyårslöften var ute. Jag är beredd att hålla med och jag hade inte en tanke på att lova något när jag och hjärtat stod och rökte och kysstes och drack rosa skumpa vid 12slaget. Så jag tänkte mig mer nyårsmål eller nyårsönskningar.
Detta vill jag ska hända under 2012.

* Min familj ska vara frisk och må bra utan olyckor, sjukdomar och elände.
* Henke och Annso ska bli med bebbe
* Jag och hjärtat ska hitta hem, vart hem ska vara, så att vi äntligen kan skapa en grund att stå på
* Jag vill ordna upp min ekonomi, betala av lån och spara mera
* Hjärtat behöver ett jobb. Typ nu tack.
* Att vi nångång äntligen kan jobba dagtid båda två så att vi ses mer
* Jag vill se mer av Europa
* Jag ska jobba lite mer på jobbet och visa att jag faktiskt är duktig (o inte gö som precis just nurå)
* Innan året är slut vill jag vara typ klar att börja tatuera helt själv
* O sen det där vanliga om att röka mindre, dricka mer vatten och äta bättre dårå.

Kommentarer
Postat av: Anna H

löften är väl till för att brytas också, så bättre med önskningar och drömmar :)

2012-01-02 @ 17:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0