10 frågor o svar

Listan.

Ja men eftersom alla andra gör den så kör väl jag också då!


1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Gick på Gymnasiet, medieprogrammet, blev vald till skolans wannabe och rännde runt och tryckte upp kameror i nyllet på folk mest hela dagarna. Jävligt irriterande var jag förmodligen


2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?

Idag för ett år sedan var jag på Bali, åkte till ett kaffeplantage och drack kaffe som ett djur hade bajsat ut och åt fisk som vi fick peka ut på restaurang vid havet


3) FEM SNACKS DU GILLAR:
Salta pinnar
Tårta
Kakor
Pingviner
Bakelser


4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Du fan typ nästan alla. Alla jag hört 1 eller 2 gånger iaf. Mamma brukade alltid säga att om jag mindes saker jag hörde i skolan precis så bra som jag mindes låttexter så skulle ja bli ett geni. Ja skulle kunna va me i Singing bee och spöa skiten ur allt motstånd anyday.

Så fråga mig istället vilka låtar jag inte kan texten till och jag svarar:

Young MC - Bust a move


5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU BLEV MÅNGMILJONÄR:

- Ha ett liv med egen studio i två länder och åka mellan länderna i takt med att det blir vinter i Sverige osv.
-  Köpa ett hus med trädgård (i ena landet vilket det nu blir) som var nästan färdigrenoverat men som fortfarande hade lite pill att göra, typ måla lister och sånt. Och köpa en valpis och påta trädgård
- Ha ett sommarhus i andra landet vilket det nu blir
- Bye bye skulder
- Lösa min mammas pengaproblem o köpa nåt fint till syskonen och hjärtat och mej själv


6) FEM DÅLIGA VANOR:

- Dampet o Tålamodet. Kan.Fan.Inte.Sitta.Still. Gör massa ljud och rycker och hoppar så fort nåt är tråkigt.
- Jag bryter spagettin i 2 delar innan ja släpper ner den i grytan. Ser inte detta som ett jätteproblem men hjärtat tycker att det är ganska katastrof
- Jag biter på naglarna när jag är nervös eller ibland bara för att
- Total oförmåga att öppna förpackningar vilket alltid resulterar i att innehållet hamnar lite överallt
- Borderline. Allt är antingen eller. Svart eller vitt. Älska eller hata. Sinnessjuk lycka eller fruktansvärd olycka


7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:

- Rita
- Resa
- Hångla
- Gå ut och dansa tills svetten rinner
- Bakismysa med bästis och skratta åt hur tokigt saker kan bli


8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:

- Uggs
- Myggjagare
- Ed Hardy
- Vita byxor överlag
- Skulle dessutom aldrig lägga pengar åp teknikprylar om ja inte verkligen behövde.


9) FEM FAVORITLEKSAKER:

- Tatueringsmaskinen
- Facebook
- Mina ritpennor och block
- Bakplåtspapper. Så bra.
- Andras bloggar


10) TIO PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:
Inte 10. För alla har typ gjort det redan. Men makemydreams kanske?

Kommentarer
Postat av: Anonym

absolut, antar utmaningen ikväll!

2012-01-20 @ 12:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0