Fredastankar

Igår på morgonen i studion blev en tid avbokad. Jag fick dom 3 timmarna till min sleeve och den gör så ont idag att det känns som nån har knivhuggt mej o när jag nyser gör det asont.
Sen sprang jag på Viktor vid hållplatsen på vägen hem. Viktor den Viktor som jag alltid sagt att jag ska gifta mig med och som jag gjort bort mej för på fyllan o villan så fruktansvärt och som hängt med år efter år men som aldrig har blivit nåt riktigt eftersom timing aldrig har varit min och Viktors grej. Viktor som är vacker som en dag men som tyvärr inte kan kyssas eller åtminstone inte kunde de innan och som är det enda ligget som inte blev av som jag ångrar att det inte blev av.
Han Viktor träffade jag vid hållplatsen igår o han var fortfarande vacker som en dag men för första gången nånsin fick jag inte lust att prova om han hade lärt sig kyssas än, utan vi hade bara ett sånt där you-look-good-yes-I-am-good samtal och sen bjöd han mig och hjärtat på fest på lördag.
Kändes skönt och stort att det inte kändes nåt men nån fest blir det inte.
I helgen ska jag bara kramas mysa hångla och vara hundvakt åt tattoochefens hund. Och på söndag ska vi quiza och dricka vin ett gäng hoppas jag. (ja jag vet att ja e pank men jag orkar inte va pank längre så ja förtränger förtränger)

Nu när jag inte röker och så och på grund av min nya vikt (fortfarande ett mysterium att ja gått upp 3 kr på 3 dagar hur fan då liksom) så har jag lite lust att bli ännu mer nyttig. Typ kanske börjatränanyttig. I.Know. Jag måste hålla på att bli dumihuvet. Observera att eventuella ändringar kan ske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0