Til the fat lady sings

Jag känner mig ful och tråkig. Igår var jag på stan med hjärtat och han köpte ny jacka och en tröja. Han ville köpa nåt åt mig men jag hade ingen inspiration. Jag är så inställd på sparande och ekonomi att jag inte kan njuta av att kolla på kläder.
Dock behöver behöver behöver jag verkligen följande.
- Ett par jeans. Alla mina har hål i knäna och jag ser ut som en hemlös
- Vardagströjor.
- En klippning. Jag är söt som jag ser ut nu. Söt is not the look im after.
- En bikini. Ska ju till Skottland snart med inomhuspool på hotellet.

Sen avslutade jag perioden av överviktsätande igår med en stor gräddig och marängig tårta. Den här trenden att gå upp 3 kg på 3 dagar kan inte fortsätta. Helt serri, tänk er hur jag skulle se ut om 50 dagar i den här takten.



Typ. Så iallafall, igår moffade jag och hjärtat Ribs och tårta och jag somnade på madrassen på golvet som vi lagt ut för att mysa vid TVn på, och idag har ja köpt en mealbar och är pepp på att inte se ut som ovan till sommaren.
Hörrni, Imorrn ska jag tatuera igen! Jag hoppas att jag inte ska va lika nervös den här gången. Så det inte går ut i fingrarna i form av skak iallafall. Det känns inte så. Det känns som om det kommer gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0