Varde ljus. Varde måndag

Läste i Metro nåt om att det är 1 h och 45 min ljusare nu än i julas. Gott. Snabba på tack. Jag börjar bli trött på is och hjärtat svär varenda gång vi går ut. Han har inte riktigt hittat balansen. "fucking hell" säger han ungefär vart tredje steg när han halkar till och jag skrattar varenda gång.
Helgen har varit kort som alltid, vi har haft traditionell myskväll med tacos och film, målat vidare på min Lundell-oljemålning, haft pannkaksfrukost och quiz på NottingHill. Känns som man blinkar så är helgen slut, men ändå. Några dagar går och så kommer våren lite fortare.

Ser ni? Känner ni? Ja e ändå hyfsat positiv tycker jag.

Kommentarer
Postat av: RR

Du är grym! <3

2012-01-31 @ 06:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0