Vad jag ska göra på min semester

  • Gå på Magnus&Magnus och port du Soleil typ varje dag
  • Käka tapas och dricka spritzers
  • Sova länge och utan fruktansvärda väckarklockesignalen
  • Åka bil till storebror mamma lillasyster åka bil bil bil
  • Hyra stuga med bror och Annso och grilla och mysa
  • Gå på lasse med lillasyster
  • Gå på Springsteen och dansa natten lång
  • Sola
  • Åka båt
  • Äta jordgubbar
  • Hångla i parken
  • Åka till Tyksland till släkten eller till Barcelona med Felicia och Mathias
  • Använda alla mina somriga fina kläder för det ska bli så varmt UJ så varmt!
  • Tatuera
  • Lyssna på Feel the love med Rudimental 700 ggr per dag

Samtidigt som jag är på Magnus&Magnus och dricker spritzers i mina nya sommarkläder. Typ

Bara några futtiga dagar kvar!
 
 
 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0