Dollars

Har jag berättat hur jävla sinnessjukt skönt det är att inte vara utfattiga längre? Brorsan ringde o ba: ska vi hyra stuga i sommar och ja ba: okej, jag sätter över pengar. För vi har såna. SEMESTERpengar.

Kompisen ringde o ba: Ska vi gå på Lenny Kravitz imorrn? O ja ba: Chris, vi köper bärs åker karusell ser Lenny Kravitz imorrn och han ba: En öööööl!. För vi har såna. ÖLpengar.

Två löner och sen har jag ju börjat tjäna storkovan (nästan) på studion det senaste. Dom pengarna får man dricka upp.


I övrigt så har jag idag hittat en pärm, i den har jag börjat sätta in australien-ansökningspapper. Det börjar bli ordning och reda och den är redan tung. Blir ett saftigt paket att posta i vår.
Jag känner att min ordings-freakiga sida passar sig bra när det kommer till visumansökande. En jävla ordning är det på papprena.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0