Min favvoplats

Ja asså, nu har jag ju inte varit i Kanada, men jag kan nog ändå säga att Kanada, det är ett förjävla trevligt ställe.
Min Kanadensiska vän Michelle som höll mig hårt i handen genom Australienvistelserna bjöd en dag med mig, hjärtat och Becka till en husfest i ett litet ruckel nära havet. Det var varmt och skönt och jag hade klänning. Alla andra hade Kanadensiska tröjor på sig, spelade Tailor Swift och drack öl ur stora plastglas, kramades, skrålade och spelade flipcup. För så gör man i Kanada.
Varje gång jag råkar höra Tailor Swift så saknar jag Michelle och önskar att jag var där.

I'm gonna move to Canada
Yeah I've made up my mind
Leave everything behind
I'll catch a plane, fly away from this rain

I'm gonna move to Canada
I'm gonna meet Neil Young
I just know we'll get along
Show up at his house
Convince him and his spouse
I'll pick up my guitar and play
A couple of my songs
That I'll sing at the top of my lungs

Mister Young will be impressed
And offer me a record deal
And tell me to call him Neil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0