Australiens myndigheter

Har i veckor, jag säger det igen: VECKOR försökt få tillbaks min pension från Australien. Har hittils fått ca 30 mail som ber om kompletteringar som jag skickat in ca. 3 ggr redan. Fick efter ett argt mail från mej förra veckan svar igen att "theres no contriobutions in your fund".
Ja ba; jahapp. fast näe. De stämmer inte.

Skrev igen och fick idag svaret : please ignore last email. Please send us following: och så listan. IGEN. på allt jag redan skickat in, som jag fått gå ner till apoteket och bett en förvirrad tant att skriva under och skit. Och nu vill dom ha ett Birthcertificate. Från BB.  

Fattar ni, ska det va så här svårt att få ut typ 1000 spänn hur svårt de ska va att få uppehållstillstånd där. PUST.

Kommentarer
Postat av: Anydaynow

Personbevis för utlandet brukar kunna ersätta/motsvara ett birth certificate. Just sayin'. Men ja, det är en jävla pina att deala med myndigheter härnere, oavsett vad eller vilken. Hoppas du får dina pengar tillslut! :)

2012-03-07 @ 21:55:21
URL: http://enderadagen.blogspot.com
Postat av: Hanna

Ooooh! Tack!

2012-03-08 @ 12:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0