Dag 13. Whats in your bag

I fredas var Matilda hos mej och vi drack vin och öl och pratade och skrattade och hade sådär allmänt görtrevligt som man kan ha med gamla vänner. Vi hamnade på Kingshead och vår taxichaufför såg ut som Peter Svartling. Det sa jag inte till honom för han verka lite tjurig av sig. Det jag däremot gjorde var att försöka sälja saker ur min väska, till nån som bad om en tändare och därför är det ganska roligt att den 12e rubriken i rubrik-challengen var denna.

Följande saker fanns/finns i min väska och följande saker försökte jag mao sälja:

Ett spårvagnskort (men jag ljög om att det är giltigt till maj för att höja priset, det är det ju givetvis inte), en halv mealbar, läppglans, ett visitkort till en psykolog, en DKNY plånka med ett polaroidfoto från en SKA-club i Bangkok, en nordeadosa och en karta över Nya Zeeland. 







Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha, min kollega pratar fortfarande om dej. han tyckte du var "hilarious" (jag det gjorde jag också). Vi får ta en date snart igen!

2012-03-06 @ 19:17:48
Postat av: Hanna

Hahahha. Usch då.

2012-03-07 @ 09:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0