Good times

Igår hade jag på mig mina converse för första gången och studsade av lycka och sa; se vad lätt jag känner mig! Det är vår!
Hjärtat tycker att ordet vår är att ta i, för han fryser än, men jag tror att han också liksom känner att nånting är på gång. Tranorna har landat vid Hornborgarsjön och igår fick jag en hel påse med 3 skinnjackor och en sommarjacka av min fina roomie på jobbet.

Jag är redo för våren nu!

Idag börjar hjärtat på SFI. Jag är excited. Nåt mer jag är excited över är helgen. På fredag ska jag och Agnes (och Anna kanske?) ha målarstuga hemma hos mej, och på lördag ska jag tatuera både Felicia och Marie och sen ska vi festa och jag hoppas att <3 får sluta när hans schema säger så så han kan va med.

Nästa vecka ska vi fira hjärtats födelsedag och så åker vi ju till Skottland! Good times!

Det är Good times nu!

Kommentarer
Postat av: Anna H

klart jag är på! jag dyker upp vid sju eller så :)

2012-03-06 @ 14:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0