Jag har kavaj på jobbet och känner mej viktig

Började dagen med Brucans nya i Blackberryn, gåshud och fånflin och fy faaaaan vad jag läntar till Juli.
Nu är det fredag och jag är glad glad glad för:

1. Ikväll blir det målarstuga o rötjut
2. Imorrn ska jag tatuera Marie och Felicia och sen ska vi gå ut


Men först ska jag till förvaltningsrätten. Och så ska jag hämta hjärtats födelsedagspresent o försöka gömma den på nåt smart ställe. Och posta dom där jävla Australienpapprena för 3:e gången. Och gå på systemet. 


Jag vill köpa smörgåstårta till hjärtat till hans födelsedag. Han gillar inte ägg o inte räkor o inte leverpastej. 
jag gillar räkor och leverpastej. Egentligen vill jag köpa smörgåstårta mest för min skull men det är nånting med det som inte känns helt rätt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0