liten uppdatering

assa ursakta att ja inte har skrivit pa lange. o ursakta annu mer att ja inte kan skriva a, a och o. jag skriver fran min blackberry och tydligen gillar inte blackberrys svenska spraket. vad har hant sen sist? jovars. jag har hangt med lisa o lena fran jobbet och varit asbra wingman pa krogen. jag har suttit i 3 timmar pa flygplatsen for att sen koras  till en annan flygplats for att sen antligen fa aka till london med lillasyster. i london var det sol och tshirtvader, billig shopping, musikal och vax-twillight stjarnor. hade helt underbara dagar med lillasyster och idag ar ja pa plats i studion igen, har fatt klart framsidan av min sleeve helt nu. tradgardstomten och lingonen e klara och nu e de bara ekollon, varmlandsblomma o bakgrund bakpa armen kvar! idag har jag forovrigt kund igen. gino fran ett helt annat liv kommer hit och tatuerar sig och det ska bli konstigt att ses igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0