Svenska för hjärtat v 5.0

Häromdagen när jag kom hem satt hjärtat och gjorde upp ett schema för sina dagar. Det innehåller träning 2 timmar, flaring (slänga med flaskor som coola bartenders gör) 2 timmar och öva svenska 2 timmar.

Sen bestämde han sig för att om han ska vara här i sverige så måste han försöka lära sig tycka om fotboll och sluta kalla det soccer och se ifrån att Rugby är så mycket coolare. Så det gjorde vi. Kollade på fotboll och halvsov och sen sa hjärtat

"Jag tycker om inte fotboll!"

Och jag instämde.

Kommentarer
Postat av: Anydaynow

Finns det inga rugbylag i Göteborg? Om han vill spela själv menar jag. I Stockholm vet jag att det finns en liga på korp-nivå typ, så tänkte att det kanske finns nåt liknande där. :)

2012-03-11 @ 22:16:24
URL: http://enderadagen.blogspot.com
Postat av: Hanna

han vill nog snarare titta än spela själv. tack tusen tack för tipset! ja ska nog kolla upp det ändå!

2012-03-12 @ 07:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0