Födelsedag, vacation and to be a rollergirl

Oj vad mycket jag har att ta igen här på bloggen!
Vi kan ju börja med torsdagens äventyr. Min sleeve blev nääästan klar på dagen och sen skyndade jag hem för att hämta tårtan till hjärtats kalas.
Mina finaste vänner kom, och Chris kompis Bob också, haha! Han var sjukt skön, en riktigt trevlig kille och Agnes och Jonas hade med champagne och ballonger och Felicia och Mattias hade med champagne så det blev en hel del champagne och en hel del öl och när vi vaknade på morgonen efter att ha åkt hjärtats nya longboard i källaren var det tårta på golvet och snurrigt i skallen och dags att åka till flygplatsen.

Edinburgh hade ALLT man kunde be om. Sol, god öl, säckpipor, trevliga skottar, guiness och fet mat - muuums!
Vi strosade bland slott, kollade upp och sa "woooow" över alla Harrypotterhus, åt på uteservering, drack fina coctails, badade bubbelpool och besökte 20 pubar på en kväll. Vi hade 2 kvällar med storebror, Stefan och Ann-Sofie och en hel dag och kväll för oss själva - helt perfekt!
Min och hjärtats första semester, och några riktigt fina dagar senare är jag nu redo för en ny vecka, och nya tag. Pepp på allt och det känns som att dåliga saker bara rinner av mig. Jag vet hur jag är värd att behandlas, sätter ner foten, rensar ur och lägger min energi på allt bra som finns kvar. 

Ikväll jobbar hjärtat och jag sitter och gör planer med vänner och för tatueringar och för våren och känner att det blev en hel del crossianter i helgen, hahaha, så imorrn e de knäckebrödsfrulle som gäller och förhoppningsvis har Emma hittat sina rollerblades, så vi kan ut och åka på onsdagslunchen.
Jag ska vara med på tryouts för West coast bombshells, Rollerderby i April. Jag tror verkligen att det passar mig, det är tufft, snabbt och man har nicknames typ "combat cupcake"! hahahha! 


Gött att börja veckan med en tisdag! Nu kör vi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0