Bästa LÅNGhelgen (så jävla bra asså)

Inleddes på torsdagen med tatuering och tapasdejt på La Sombrita. Första gången på hur länge som helst som vi kunde ba: nää men ska vi at ett till vitlöksbröd?
Fredag med heldag på LISEBERG med Agnes, mjukglass och rollercoasters och barnsliga skratt. Sen spritzers på premiären av Magnus och magnus med alla kompisarna, som jag älskar det stället, som jag älskar det!

På lördag morgon ringde Daniel och Jessica o ba: vill ni med ut på havet i asstor båt? Grilla lite på klippor? Sola dricka vin? O vi  fiskade krabbor och räkor och bättrade på brännan. Och eurovision sen med familjen, Loreeen Loreen Loreen!
Söndagen med chill och avslutningsvis måndagen med shoppingen from heaven. Soenderade allt. Mycket lycklig.


Sen en god nyhet:
Min chef har köpt lokalen brevid, nu ska hon bygga ut och ge mig en egen tatuerings-arbetsplats. Jag är ungefär SÅ HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR excited!


Livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0