Allt jag gör gör jag för dig

Inatt drömde jag att vi bodde i Australien.
Vi var tillbaks i Broadbeach med en ny lägenhet med stor terass och Michelle var där och hjärtat hade blivit rödhårig och kunde inte gå ut i solen. Jag kände mig snuvad på konfekten liksom, vad gör vi här om vi inte kan vara i solen, och mötte upp Michelle som var solbränd och berättade att nej, vi festar inte i Broadbeach längre, nu är det Mermaid som gäller och jag var besviken men följde med ändå.
 
Och sen drömde jag att jag hade trekant med hjärtat och Alexander Skarsgård och i drömmen var jag noga med att ge hjärtat mest uppmärksamhet och mest smek så att han inte skulle bli ledsen.
 
 
 
Inte ens i mina egna jävla sexdrömmar kan jag sluta oroa mig och få vara lite egoistisk.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0