Idag är första gången som jag faktiskt inte vill komma hem till dig

En milstolpe i sig. Första gången då jag är så arg på dig och så trött på dig att jag inte vill komma hem, inte bli sams och inte makeup för att sen bråka om samma.jävla.skit om några veckor.
 
Första gången då jag faktiskt på riktigt tänker att jag skiter i dig nu idiot jag borde dejta någon äldre såhär ska det väl fan inte va att jag gör allting hela jävla tiden och jobbar på allt som ska jobbas på men varför är jag den enda?
 
 
Första gången fluffet över den här vackra kärlekshistorien liksom tunnades ut 
Och första gången som jag tänker att jag hade nog lite stolhet kvar nånstans ändå.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0