Upp och ner

Jag har varit vädigt uppochner denna vecka och för det tackar jag som vanligt PMSen. Ett litet psykbryt fick jag hemma i måndags men sen har det faktiskt blivit bättre.
I tisdags bestämde hjärtat och jag oss för att ha lite vardagslyx och började dagen med att promenera till Egg and Milk och käka pannkaksfrulle med Bagel och juice, och under resten av veckan har jag kämpat med att inte hata så mycket på jobbet. Har fixat lite med julklappar och igår snöade det för första gången efter att jag och hjärtat shoppad utklädningskläder och sen klädde vi ut oss hemma tillsammans och var utklädda en bra stund innan vi hade WalkingDead mys och jag skrek högt flera gånger.
I helgen ska det mesta fixas inför festen. Nästa helg smäller det, 60 pers, utklädda och en hel festkväll med hjärtat, som för övrigt kommer ha på sig zebratights, MUMS!
I helgen blir det ännu mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0