Har jag berättat

Har jag berättat för er hur mycket jag älskar min uteplats?
I lördags satt jag i solen i flera timmar och läse dålig bok och hade fötterna på bordet och lyssnade på Håkan hellström och blev alldeles röd på bröstet och fräknig. Hjärtat tog fram sin händiga sida och vi klippte träd och högtryckstvättade trägolvet och på lördagen hade vi årets första BBQ bara han och jag. På uteplatsen. Liksom. Så jävla fint var det.
Den här helgen har vart den bästa på länge och jag är allmänt glad och lätt i kroppen.
Nu är det vecka två på mitt nyttiga liv. Jag känner mig himlans nyttig. Jag har dessutom fått ett beställningsjobb på inte mindre än FEM porträtt av bla. Afzelius och Winnerbäck. Jag tycker det ska bli skitroligt. Så jag startar den här veckan med ett leende - och hoppas att den kan fortsätta så.
Idag är hjärtat på ambassaden i Stockholm för att få ett nytt pass. Håll tummarna för oss snälla för blir det minsta mer krångel med nån myndighet typ ever så dör jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0