Svenska för hjärtat v. 8.0

Jag vet inte om jag har berättat det, men jag måste göra det igen, för det är bland det roligaste jag vet.
Hjärtat slog på Netflix en dag och ville se Samurajfilm. Tyvärr gick det inte att få engelsk text så istället pausade vi i varje mening och han fick översätta till svenska, som en bra lektion typ.
 
Hursomhelst, Samurajen är i en arena och slåss mot en annan samuraj. Helt plötsligt börjar det komam svart gegga ur den ena samurajens mun och han dör lite långsamt. Åskådarna frågar: Vad hände med honom?
Hjärtat översätter: What happend to him?
Den andra samurajen svarar: Gift!
Hjärtat översätter: Marriage!
 
Ha hahahahahaha.
 
En annan mening som hjärtat lärde sig av denna film var:
Du ska få smaka på min hämnd! - som han skriker när han tycker att det passar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0