Ive shouted to you on every corner from Wallstreet to 155th. Where are you?

Jag heter Hanna
Jag är för tillfället på socialkontorsjobbet och undviker att svara i telefon
Jag är bra på att prata
Jag tycker inte om när personer ändras beroende på umgänge
Jag är dålig på att ha tålamod
Jag läser ca 20 olika bloggar varje dag
Jag gillar när det är vår och man kan ha solbrillor och kort jacka och spontandans
Jag sjunger far jag kan inte få upp min kokosnöt. Mycket irriterande.
Jag älskar att ligga i en kuddhydda på en strand och höra havet och ha sand överallt
Jag är inte speciellt bra på att ta kritik
Jag föredrar varma människor
Jag tycker om kakor
Jag är beroende av många dåliga saker inga positiva
Jag har på mig jeans
Jag dricker idag massa juice. Igår massa vin.
Jag lyssnar på grann-soctantens telefonsamtal o tänker att jag också kanske borde jobba
Jag blir arg på folk som ljuger
Jag är rädd för nålar och grodor och cancer och att nån jag bryr mej om ska dö
Jag önskar att saker vore enklare
Jag är pinsamt dålig på att komma ihåg ansikten
Jag är uppväxt i ett gult hus med stor altan och en skog med smultronbacke och smygrök-äng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0